PRESENTATION

Hej, jag tänkte berätta lite om mig själv.
Jag heter alltså Alicia och är en helt vanlig 14:årig tjej. Jag bor och har alltid bott i en lite håla i Småland som heter Oskarshamn. Där bor jag med min mamma, pappa och lillasyster. Jag har också en katt som heter Elliot, han är runt ett år och är världens mysigaste och nog en av de största !
 
Jag går ju också såklart i skolan, där finns väll mina flesta kompisar fast jag har ju såklar kompisar utanför skolan också. På fritiden gillar jag att spela fotboll, sitta lite för mycket vid datorn och umgås med vänner.
Hoppas ni gillar min blogg och stannar, ha de bra puss och kram !!
 
Mina tre närmaste och jag
Elliot för 1 år sedan
Mitt fotbollslag
Jag och min familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0